Provozní elektrikář/elektrikářka
- Staré Město, Praha
- Národní divadlo
-
Benefity:
- ...
Povinnost vedení personální a mzdové agendy zaměstnavateli vzniká při nástupu prvního zaměstnance. Je klíčové mít správně zvolený personální systém a efektivní evidenci docházky.
Vedení mzdové agendy není jen měsíční příprava mezd zaměstnanců. Do mzdové agendy může spadat i příprava dokumentů, tedy od přípravy nástupních dokumentů zaměstnance, vedení jeho osobní složky, až po přípravu výstupní dokumentace, včetně zápočtového listu.
Jedna mzdová účetní zvládne zajistit mzdovou agendu pro 400-500 zaměstnanců. Je nutné počítat s tím, že i vaše mzdová účetní musí čerpat dovolenou a občas může i onemocnět.
Pojďme se podívat, jak může vypadat mzdová agenda krok za krokem rozdělená na jednotlivé části života zaměstnance ve společnosti. Mezi nejdůležitější oblasti mzdové agendy patří:
Zjistěte možnosti inzerce |
Pravidelné vzdělávání mzdové účetní nejen na novinky, ale i v oblasti práce s interním systémem, komunikace s problematickými zaměstnanci a další.
Ke zpracování mzdové agendy můžete využít interní zdroje nebo se můžete rozhodnout pro outsourcing mezd. Oblast outsourcingu, včetně outsourcingu mezd, jsme probrali v článku Kdy a s čím vám pomůže personální agentura?.
Publikováno 5. prosince 2022
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje